marisenlisannedownunder.reismee.nl

The Beginning !!

Na maanden wachten en voorbereiden is het dan nu bijna zover, vrijdag vertrekken we dan eindelijk naar Australië! De backpacks hebben we beide al minstens één keer proef ingepakt, alle dingen zijn geregeld, dus we hoeven ons alleen nog maar mentaal voor te bereiden en de backpacks voor het laatst helemaal in te pakken. En ja dat valt tegen, om maar zo weinig mee te mogen nemen!

Vrijdag om 2 uur 's middags gaat het dan echt gebeuren, dan vliegen we vanaf Schiphol ons avontuur tegemoet. We vliegen via Bangkok, waar ons vliegtuig moet tanken, naar Taipei. Hier zullen we een paar dagen zijn en daarna vliegen we door naar Brisbane, waar ons avontuur in Australië en Nieuw-Zeeland dan echt zal beginnen. In Brisbane moeten we de laatste dingen regelen, zoals een bankrekening aanvragen, simkaarten kopen, zorgpassen halen en uiteindelijk zullen we onze auto ophalen, waarmee we de oostkust gaan verkennen.

De planning is om eerst langs de oostkust te reizen. We hebben voor de eerste maand een auto gehuurd en reizen vanaf Brisbane naar Cairns en dan weer terug naar Brisbane. Daarna willen we doorreizen naar Sydney, om daar oud en nieuw te vieren. Op 10 januari vliegen we dan vanuit Sydney naar Auckland om een maand lang te reizen in Nieuw-Zeeland.

Een maand en 1 dag later zullen we dit prachtland weer gaan verlaten en vliegen we naar Sydney. Vanuit Sydney gaan we per bus/trein/auto zuidelijk langs Melbourne en Adelaide de Outback in !
Plannen vanaf dan staan nog niet vast, we zullen het zien !

Naast het vele reizen in auto's, bussen en vliegtuigen zullen we ook aan de bak moeten. De bedoeling is om een paar weken te gaan werken in de fruitpluk of de horeca. Hoe meer dollars, hoe beter!

Natuurlijk gaan we jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden via alle mogelijke manieren. En er zullen vanzelf (al dan niet dronken) foto's op facebook verschijnen.
Velen bedankt voor het komen naar onze afscheidparty! Het was een geslaagd feestje, die we hopelijk nog vaak gaan meemaken. Zowel tijdens de reis als er na. We hebben er zin in !

See you soon !!

Groetjes Lisanne en Mariska

Ingrid van Keulen

Nou meiden,ik zal wel een traantje laten vrijdag maar ik hoop dat jullie een geweldige onvergetelijke tijd tegemoet gaan.
groetjes mama (Ingrid)

Gordon van Spall

Hey maris, heeeeeel veel plezier! Wel voorzichtig he?! Veel kussen en knuffels van Sam, Grace, Jo en mij x

Marjan en Tessa

Hoi Lisanne, Mariska,

Leuk jullie even gezien te hebben vanmiddag in Thailand. Nu slapen en morgen de stad verkennen.
Bye Bye, xxxx

Marjan

Heel leuk om dit reisverslag te lezen. Begrijp dat jullie leuke dagen achter de rug hebben. Have a nice flight to Brisbane. X

Ingrid

Fijn om te lezen dat jullie al een paar leuke dagen hebben gehad.
En nu op naar Aussie .Kuss